استاندار یزد :میزبانی قاریان قرآن کریم باعث افتخار مردم مومن و با ایمان یزد است

یزدفردا "استاندار یزد گفت: در اسفندماه سال جاری استان یزد میزبان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده" در نشست اعضای ستاد استانی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اهمیت کتاب الهی از دیدگاه پیامبر گرامی اسلام (ص) خاطرنشان ساخت: رسول گرامی اسلام (ص) قرآن و عترت را به عنوان دو یادگار گرانبها به صورت امانت در اختیار امت اسلامی قرار داد و باید در فرصت و موقعیت مناسبی که در اختیار مردم یزد قرار گرفته برنامه های مسابقات سراسری قرآن کریم به نحوی شایسته اجرا شود که مورد رضایت خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار گیرد.


استاندار یزد ابراز امیدواری کرد تا مسئولان استان با نیت خالص برای رضای خداوند متعال،علاقه ای وافر و با نشاط، تمامی برنامه های پیش بینی شده در راستای برگزاری این دوره مسابقات را به بهترین وجه ممکن به انجام برسانند.


وی ضمن اشاره به حضور حدود 300 نفر از برترین قاریان کشور و برگزاری سراسری این دوره از مسابقات در شهر دارالعباده یزد تصریح کرد: میزبانی قاریان قرآن کریم باعث افتخار مردم مومن و با ایمان یزد است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بر پوشش رسانه ای و پخش مستقیم این مسابقات و معرفی روستای حاجی آباد زرین به عنوان یکی از روستاهای نمونه قرآنی کشور با 25 حافظ کل قرآن کریم در شبکه استانی و ملی تاکید کرد.


در ادامه این نشست مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان یزد گزارشی از اقدامات و فعالیت های کمیته خود ارائه و در پایان اعضا به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا